Huoltokäynti

Kävikö asentajamme jo teillä, mutta huomasitte tarpeen uudelle käynnille? Tilaa huoltokäynti.

Lue palveluehdot

Tutustu huolella palvelumme ehtoihin, jotta huoltokäynti hoituu sinulle mahdollisimman mutkattomasti ja vältyt ikäviltä yllätyksiltä.

w

Suorita tilaus

Lisää huoltokäynti ostoskoriin. Tarkista vielä asennuksen saatavuus postinumerollesi. Syötä postinumerosi sille varattuun kenttään ja klikkaa suurennuslasin kuvaa.

Tilauksen vahvistus

Asentaja on sinuun yhteydessä vuorokauden sisällä tilauksen tekemisestä. Asentaja varmistaa tarvittavat tarkennukset ja sopii kanssasi ajankohdan huoltokäynnille.

Suoritamme huoltokäynnit kattavasti ympäri Suomen

Saat kauttamme huoltokäynnin seuraaville paikkakunnille: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Järvenpää, Tuusula, Porvoo, Kirkkonummi, Vihti, Nummela, Klaukkala, Mäntsälä, Tampere, Turku.

Tarkat asennuksiemme postinumeroalueet pääset tarkistamaan omalta sivultaan. Vahvistamme osoitteesi vielä ostoskorissa, josta näet myös kätevästi teemmekö huoltokäyntejä alueellasi ja huoltokäyntiin mahdollisesti liittyvät matkakulut.

 

Mitä huoltokäyntiin sisältyy:

  • Laitteen toiminnan tarkistus.
  • Asennuspaikan tarkistaminen mahdollisen asennuksen suorittamiseksi.
  • Mikäli samalla käynnillä asennetaan tuote, niin tällöin sovelletaan kyseisen laiteasennuksen tuote- ja toimitusehtoja hintoineen.

 

Mikäli kyseessä on uusintakäynti:

  1. Toimituspalvelumme yhteistyökumppaneinemme on toimittanut alkuperäisen uuden laitteen.
  2. Asennuspaikka on ollut puutteellinen ja asiakas on korjannut paikan toimitusehtojen mukaiseksi.
  3. Uusintakäynti on sovittu etukäteen toimittajan kanssa.

 

Tarvitsetko apua television kanavien viritykseen?

Elisa viihde paketin Tai DNA TV Hub kytkemiseksi?

Paikalliset ammattilaisemme auttavat näissä alueella Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Järvenpää, Tuusula.

Asiakkaan tulee huolehtia:

  • Varmista, että kohteen osoite ja yhteystiedot ovat oikeat.
  • Varmista, että toimitettava laite on mahdollista toimittaa kohteeseen ja tuote mahtuu ulko-ovesta ja huoneiston ovesta.
  • Varmista, että laite mahtuu sille varattuun paikkaan.
  • Varmista että laitteen letkut ja sähköjohto yltävät kiinnityspisteisiin.
  • Varmista, että kohteessa sähköliitännät ovat valmiina. Tarvittaessa voit varmistaa esimerkiksi taloyhtiösi huoltomieheltä.
  • Varmista, että suojaatte lattiat tilauksen ajalta vahinkojen välttämiseksi, asentajilla on työturvallisuussyistä työkengät jalassa koko toimituksen ajan.

Lisätarvikkeet ja lisäpalvelut

  • Lisätarvikkeet: Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan lisätarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkoletkuja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan.

Lisäpalveluita mm:

  • Läpiviennin teko kalusteisiin.
  • Toimitetut lisätarvikkeet ja lisäpalvelut laskutetaan erikseen vastaanottajalta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan Hankinta Helmi Oy:n toimesta.

Lisäpalveluhinnasto

  • Toimitus kierrätykseen 25 €
  • Pakkausjätteen toimittaminen kierrätykseen 10 €
  • Kalustereiän suurentaminen tai läpivienti 22 €/kpl
  • Lisätyö alkava 15 min 22 €
  • Lisämies kantoapu 40 €
  • Astianpesukoneen kalusteoven asennus 50 €

Asennuksiin EI sisälly (kysy lisäpalveluistamme):

  • Kaapeleiden piilotus tai kotelointi.
  • Läpivientien suurentaminen tai tekeminen kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi.
  • Kalusteiden tai sokkelien purku tai asennustyö.
  • Sähköpistorasian muutostyöt. 
  • Liesien integrointimuutokset.
  • Kaasuasennukset.

Muuta huomioitavaa:

  • Veloituksellinen lisäkäynti, jos asennus ei ensimmäisellä käynnillä onnistunut.

Kuljetus kierrätykseen

  • Lisäpalveluna asennuksen yhteydessä asentaja ottaa vastaan uutta tuotetta vastaan vanhan tuotteen kuljetettavaksi asianmukaisesti kierrätykseen.
  • Yhtä asennettavaa tuotetta vastaan voi tilata yhden vastaavan (samankokoisen) tuotteen kuljetuksen kierrätykseen.

Kierrätyksen edellytykset:

  • Mikäli vanha laite ei lähde irti ilman vaaraa kalusteiden rikkoontumisesta, asentaja ei irroita laitetta vaan asiakas vastaa omalla kustannuksellaan vanhan laitteen irroituksesta ja tilaa tarvittaessa uuden maksullisen käynnin asennusta varten.
  • Integroitavissa koneissa, asiakkaan on irroitettava vanha kalustelevy itse, jos sitä aikoo käyttää uudessa koneessa. Integrointi ei kuulu asennukseen. 
  • Asentaja voi irroittaa sekä asentaa kalustelevyn lisäpalveluna palvelu hinnaston mukaisesti.

Kodinkoneen asentaminen huoltokäynnin yhteydessä

85,00 

 €